Portret biznesowy – twarz Twojej firmy

 

Publikując w sieci portret biznesowy, nadajesz swojej firmie twarz. Sprawiasz, że staje się dla klienta bardziej “ludzka” – bardziej przystępna i godna zaufania. Nawet, gdy charakter świadczonych usług wyklucza bezpośredni kontakt z kontrahentami, dzięki dostępowi do zdjęć pracowników mają oni szansę utożsamić Twoją markę z konkretnym człowiekiem.

Profesjonalne zdjęcia biznesowe to także doskonały sposób, aby pokazać charakter firmy. Starannie wykonany portret biznesowy sprawi, że Twój profesjonalizm oraz pasja będą dostrzegalne na pierwszy rzut oka. Dostosuj swój wizerunek do Twoich klientów – to Ty wiesz, co wzbudza ich zaufanie.

 

Portret korporacyjny – integracja zespołu

 

W przypadku większych firm i korporacji, ilość zatrudnionych osób stanowi wyzwanie dla wewnętrznej komunikacji. Trudniejsza jest także integracja pracowników. Portrety korporacyjne publikowane w intranecie lub firmowym komunikatorze usprawniają kontakt wewnątrz firmy i pozwalają pracownikom poznać się nawzajem.

Zdjęcia ułatwiają pracownikom codzienną współpracę oraz nawiązywanie nowych znajomości. Rozmowa z członkiem innego zespołu nie musi skończyć się na anonimowej wymianie informacji. Mając dostęp do zdjęć na komunikatorze, współpracownicy rozpoznają się nawzajem w biurze i poza nim – przestają być sobie obcy.

 

Profesjonalne zdjęcia biznesowe

 

Profesjonalnie wykonane portrety biznesowe powinny odzwierciedlać osobowość pracowników i liderów, jednocześnie podkreślając ich integralność z charakterem firmy. Aby zdjęcia spełniały swoje zadanie, należy odpowiednio przygotować do nich zarówno osoby, które mają zostać sfotografowane, jak i techniczne aspekty sesji.

  • Atmosfera. Nie jest tajemnicą, że nie każdy lubi być fotografowany. Dyskomfort i stres to emocje, które bardzo łatwo dostrzec w mowie ciała. Dlatego podczas pracy nad portretami biznesowymi, nasi specjaliści dbają o swobodną i pozytywną atmosferę.
  • Światło. Odpowiednie oświetlenie to recepta na dobry portret biznesowy. To kluczowy element, bezpośrednio wpływający na efekty sesji. Dodatkowo, gra cieni dodaje fotografiom przejrzystości i podkreśla ich charakter.
  • Miejsce. Oprócz światła, ważne jest także tło zdjęć. Jeżeli wykonywane są w siedzibie firmy, dbamy o każdy szczegół tak, aby efekty były równie dobre jak podczas sesji w studiu.
  • Sprzęt: nie każdy obiektyw nadaje się do tworzenia zdjęć portretowych. W zależności od miejsca pracy (siedziba firmy lub studio), fotograf dobiera taki sprzęt, który pozwoli na osiągnięcie jak najlepszych efektów.