Publikując w sieci portret biznesowy, nadajesz swojej firmie twarz. Sprawiasz, że staje się dla klienta bardziej “ludzka” – bardziej przystępna i godna zaufania. Nawet, gdy charakter świadczonych usług wyklucza bezpośredni kontakt z kontrahentami, dzięki dostępowi do zdjęć pracowników mają oni szansę utożsamić Twoją markę z konkretnym człowiekiem.
Profesjonalne zdjęcia biznesowe to także doskonały sposób, aby pokazać charakter firmy. Starannie wykonany portret biznesowy sprawi, że Twój profesjonalizm oraz pasja będą dostrzegalne na pierwszy rzut oka. Dostosuj swój wizerunek do Twoich klientów – to Ty wiesz, co wzbudza ich zaufanie.
W przypadku większych firm i korporacji, ilość zatrudnionych osób stanowi wyzwanie dla wewnętrznej komunikacji. Trudniejsza jest także integracja pracowników. Portrety korporacyjne publikowane w intranecie lub firmowym komunikatorze usprawniają kontakt wewnątrz firmy i pozwalają pracownikom poznać się nawzajem.
Zdjęcia ułatwiają pracownikom codzienną współpracę oraz nawiązywanie nowych znajomości. Rozmowa z członkiem innego zespołu nie musi skończyć się na anonimowej wymianie informacji. Mając dostęp do zdjęć na komunikatorze, współpracownicy rozpoznają się nawzajem w biurze i poza nim – przestają być sobie obcy.
Profesjonalnie wykonane portrety biznesowe powinny odzwierciedlać osobowość pracowników i liderów, jednocześnie podkreślając ich integralność z charakterem firmy. Aby zdjęcia spełniały swoje zadanie, należy odpowiednio przygotować do nich zarówno osoby, które mają zostać sfotografowane, jak i techniczne aspekty sesji.