Magia fotografii produktowej

 

Ze względu na intensywny tryb życia, coraz więcej osób rezygnuje z wypraw do galerii handlowych na rzecz (znacznie mniej czasochłonnych) zakupów w sklepach on-line.

Packshot, czyli fotografia produktu, to kluczowy element sprzedaży w Internecie. Zadaniem zdjęć do sklepu internetowego jest wzbudzenie u klienta nieodpartej chęci posiadania oglądanego artykułu – równie silnej, jak gdyby widział go “na żywo”.

Dobrze wykonane zdjęcia packshotowe bardzo często decydują o sprzedaży. Mając za zadanie przekonać klienta do zakupu, zdjęcia produktów do sklepu internetowego muszą pokazywać znacznie więcej, niż tylko kolor, krój, czy rozmiar. Oglądając fotografię produktu, klient powinien dostrzec w nim wszystko, czego poszukuje: obietnicę niezawodności, funkcjonalności, wygody czy dobrego samopoczucia.

Zdjęcia produktowe to nie tylko obraz, ale cała historia związana artykułem – jego “dusza”.

 

Fotografia obrotowa: zobacz każdy detal

 

W przypadku towarów takich jak odzież, bardzo ważne jest, aby zdjęcia do sklepu internetowego przedstawiały produkt ze wszystkich stron. Kupując ubrania w internecie, klient pragnie przyjrzeć im się równie dokładnie, jak zrobiłby to w sklepie stacjonarnym. I jest to możliwe.

Fotografia obrotowa lub inaczej zdjęcia 360 stopni, pozwala na obejrzenie artykułu z każdej strony. Za pomocą prostych ruchów myszki, klient ogląda artykuł dokładnie tak, jak gdyby trzymał go w ręku. Dzięki temu może przeanalizować znacznie więcej jego cech, niż w przypadku zwykłych zdjęć 2D. Daje mu to szansę upewnienia się, że dokonuje dobrego wyboru, a sprzedawcy – pozyskania zadowolonego klienta.

 

Idealne zdjęcie packshotowe

 

To, czy klient zdecyduje się na zakup, zależy nie tylko od tego co przedstawiono na fotografii, ale także jak zostało to zaprezentowane. Dobrze wykonane zdjęcia produktowe muszą spełniać szereg warunków. Są to przede wszystkim:

  • dobre naświetlenie
  • idealna ostrość
  • wierne oddanie kolorów

 

Zdjęcia packshotowe można wykorzystać nie tylko w sklepach internetowych. Świetnie sprawdzają się także w materiałach takich jak:

  • bannery reklamowe
  • katalogi
  • reklamy internetowe

Chcąc uzyskać gwarancję wysokiej jakości, wykonanie zdjęć produktowych warto zlecać wykwalifikowanym specjalistom. Powierzając realizację sesji naszej firmie, nie musisz martwić się o rezultat. Profesjonalny sprzęt oraz świetni, doświadczeni fotografowie to połączenie, które daje pewność, że przygotowane przez nas fotografie produktów spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.